Slevy na oříšky, másla a lyofilizované ovoce celý měsíc -->NAKUPOVAT!

SNÍDAŇOVÉ TIPY CHEVRON TÝMU

Lámete si každé ráno hlavu s tím, jakou snídani si připravit? Slanou / sladkou nebo od každého trochu?

Ne nadarmo se říká, že je snídaně nejdůležitějším jídlem dne, ale je tomu opravdu tak? Správně nastavená a vyvážená snídaně dokáže náš organismus nastartovat a dodat dostatek živin a energie pro začínající den. Pozitivní vliv to může mít i při snahách o hubnutí. Ranní jídlo, které má dostatek bílkovin, sacharidů a tuků dokáže vytvořit pocit sytosti na delší dobu, a tak nemáme potřebu se přejídat o oběd či večeři, než kdybychom si první jídlo dne nedopřáli.

My jsme se zeptali našich ambasadorů, jaká je jejich ranní rutina a Vy si můžete přečíst, co si každé ráno dopřává třeba Michal Križánek, Filip Šteflovič, Vojta Nádeníček, Míša Pavleová nebo někdo další z týmu :-).

Avšak sto lidí = sto chutí a nás zajímá, co snídáte i Vy? Napište nám do komentáře Vaši ranní rutinu. Nebo pokud ráno nesnídáte a chcete začít, můžete se inspirovat v příspěvcích.

 

Jak vypadají Vaše snídaně? Pochlubte se tipy, které Vás baví klidně neustále opakovat.


 

Filip Šteflovič

U mě se točí nejčastěji dvě varianty snídaní. Samozřejmě i záleží zda jsem v přípravě nebo ne, podle toho jsou snídaně buď bohatší nebo skromnější.

  1. varianta je:

Vločky s vlákninou zaliju horkou vodou a nechám nabobtnat, přidám protein a zamíchám, případně přidám studenou vodu na naředění.

2. varianta je:

Tady je příprava úplně stejná jako v předešlé variantě.

No a pokud tedy nejsem v přípravě, ozdobím si snídaně ovocem jako kiwi nebo jahodami, posypu skořicí nebo perníkovým kořením a je to super! Po snídani suplementuji vitaminy Vitamin C & šípek, Vitamin D3, Probiotika a Ostropestřec.

 


Vlastík Tureček

Momentálně mám před závody, takže mám svou rutinu. Na víc není energie a síla :-).

Má snídaně se skládá z:

Rýžovou kaši zaliju horkou vodou, do toho přidám Hydro protein a 4 našlehané bílky. Celé to dám na chvilku péct do mikrovlnky. Kaše je pak nadýchaná a vláčná.

Káva k tomu je základ :-). Ještě si k tomu dávám dva proteinové chleby se šunkou.

A když nemám přípravu, tak si dopřeji do kaše i pár mandlí, burákové máslo, ovoce nebo chia semínka.

 


Vojta Nádeníček

Téměř celoročně je to u mě stejné, co se snídaně týče.

Dělám si míchaná vajíčka (podle fáze přípravy, ve které se zrovna nacházím, tak je daný i poměr bílků a žloutků) a k tomu na stranu ovesnou kaši (opět záleží na fázi přípravy – dle toho dochucuji ovocem, proteinem, arašídovým máslem, atp..).
Takže takhle jednoduché to u mě je a takto to mám rád :-).

 


Zdeněk Piekarz

Snídaně je základ celého dne. Jasně, že nejjednodušší možností je ukrojit si chleba a namazat ho máslem, přidat sýr a ve spěchu si uvařit kávu. Já doporučuju snídat zdravou sladkou i slanou variantu.

Vždy před snídaní vypiju 300 ml vody s citrónem. Po 30 min si dám snídani, kterou jím každý den stejnou, až na pár výjimek. Nejprve si udělám kávu bez cukru a bez mléka. Potom si připravím 3 vejce, 30 g kuřecí šunky, 1-2 plátky sýra 30 %, 2 ks toustu nebo 1x tortillu. Solím docela dost.

Sladká část proteinové palačinky od Chevronu příchuť čokoláda.
Do misky nasypu 50 g palačinek + lžičku kakaa + skořice, zaliju vodou a zamíchám, hodím na pánev, smažím na másle ghí nebo kokosovém oleji. Na palačinku dam marmeládu. K vajíčkům si dám kyselé okurky a kečup.

Čeho se držím, že když si dáš prasárnu ke snídani budeš mít zhoršený metabolismus a celkově narušený celý den. Začni zdravě a posuň se dopředu ne dozadu. 

 


 Míša Pavleová

Tak moje raňajky sú väčšinou denná, zdravá rutina. Musia byt sladké, aby má nakopli do dňa a dali hneď z rana nejaké sacharidy/cukry a tuky.

Rozmiešam klasickú ryzovu kasicku pre deti 40 g v 200 ml odtučneneho mlieka a pridám proteín Whey Pure buď čokoláda s kúskami čoko alebo jahoda – to je momentálne moja závislosť. Zmiešam to všetko v hrnci za studena a až potom zohrejem hotovú kasu. Keď ju zohrejem nalejme ju do misky, na vrch dám 10 g White dream a posypem 10 g granka. Poprípade ešte pridám nejaké kešu orechy alebo čerstvé ovocie najkrajane.

 


Michal Križánek

Každý deň rovnako momentálne 100 g ryzova kaša + 80 g ISO whey proteín.

Ja v príprave nevymýšľam. Všetky jedlá rovnaké.

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení