Reklamace a vrácení zboží

Přibližně 3-4 zákazníkům ze 100 se stane, že nejsou se svou objednávkou zcela spokojeni. Tento fakt nás velice mrzí a snažíme se jejich míru nespokojenosti snížit naším proaktivním přístupem při řešení problémů.

Nejčastější situace:

Chci vrátit zboží

Ze zákona máte nárok na vrácení do 14 dnů. Pravdou je, že si na termín úplně nehrajeme, ale objednávky z roku 2013 nám prosím nevracejte, to už trochu mimo mísu. Důvod uvádět nemusíte, ale když ho zmíníte, tak nám pomůžete na sobě máknout a do příště se zlepšit.

Chci reklamovat zboží

Pokud se něco "poondilo" a je možné to napravit, tak tak učiníme. Bez odmlouvání.

Dovolujeme si doplnit informaci, že záruční doba činí 24 měsíců a počíná převzetím zboží kupujícím.

Jak to zprocesovat?

  • Můžete to udělat jednoduše ONLINE - prostřednictvím portálu na vrácení balíčku ZDE.

 

  • Pokud nemáte online připojení, pro všechny uvedené situace máme k dispozici formulář, který Vám usnadní vrácení formulář si můžete stáhnout ZDE.
  • Zboží nám pošlete společně s vyplněným formulářem na naši adresu: Chevronnutrition.cz, Nerudova 50, Podbořany, 441 01, tel.: 778 888 992 
  • My se tomu obratem pověnujeme a sdělíme Vám řešení.

Tajný tip na závěr!

Nechcete platit za dopravu, když nám něco vracíte?

  • Skočte na jakoukoliv pobočku Zásilkovny a řekněte, že máte zpětnou zásilku a chcete ji poslat s tímto kódem:93980301.
  • Obsluha podacího místa sama vytiskne štítek, nalepí ho na zásilku a předá Vám potvrzení o převzetí zásilky.
  • Bez práce a zadarmiko.

 

 

 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení