Dáváme dárky ke každé objednávce nad 300 Kč. Vybírejte ZDE!

Jak zhubnout cvičením s vlastní vahou, doma

Chcete zhubnout a dostat se do formy, ale nemáte čas chodit do fitka, aktuální situace Vám to neumožňuje nebo kvůli nepříznivému počasí nemůžete jezdit na kole, či kolečkových bruslích? Zde Vám nabízíme jedinečný plán, kterým se můžete inspirovat a dostat se tak během několika dnů do formy nebo formu udržet. 

Cvičení doma

6 komplexních cviků na zapojení celého těla: 

U každého z těchto cviků se snažte cvičit v co nejsvižnějším tempu, ale zároveň technicky. Každý cvik po dobu 30-40 vteřin a to celé zopakujte 4x. 

1. cvik: Dřep se zátěží v předpažení:  Zátěž například pytlík mouky, soli, nebo cukru.  Dejte si pozor na správnou techniku! Zátěž kterou držíme musí celou dobu směřovat nahoru, aby nevznikla nerovnováha, nesnažte se koukat před sebe na jedno místo, může Vás z toho akorát bolet krk. 

2. cvik: Klik: Snažte se tento cvik zvládnout co nejvíce bez pohybu lopatek, cvik pak má větší smysl a nebolí záda. Pozor si dát hlavně na rotaci ramen a netlačit lokty od těla. 

3. cvik: Výpad vzad s rotací: Je to lepší cvik, než výpad vpřed a to hlavně díky udržení kolen. Při tomto cviku je důležité udržet napřímenou páteř.  Pohyb vzhůru ideálně zakončete stojem na jedné noze. Zadní noha tedy bude směřovat vzad a dotýkat se země jen kolenem. 

4. cvik: Podpor kombinovaný se vzporem:

Vzpor - podpor ležmo, jako byste chtěli provést klik

Podpor - podobný cvik, ale opíráte se o lokty

Tyto pozice se doporučuje co nejrychleji střídat. Snažte se udržet tělo co nejméně rozkývané, nesmí se Vám propadat lopatky, prohýbat bedra a hlavně se nesmí pohybovat pánev 

5. cvik: Sprint na místě: snažte se co nejvíce utíkat na jednom místě, představte si například, že Vás žene pes nebo tygr. Běh na jednom místě bez pásu sice vypadá velmi komicky, ale je velmi účinný. 

6. cvik: Přeskoky ze strany na stranu:  Z mírného rozkročení skákejte střídavě ze strany na stranu. Záda zůstávají rovná a napřímená. 

Pro správné provedení a účinnost tréninku, doporučujeme podívat se na internet na videa od významných trenérů, kteří točí tréninková videa a podívat se na přesnou techniku cviků. Vždy je lepší vidět v praxi, jak přesně by měl daný cvik vypadat. 

Protahování

Strava 

Je důležité si také uvědomit, že většina Vašeho úspěchu při hubnutí je právě ve správné stravě. To samé platí i v případě, pokud chcete nabrat svalovou hmotu. Zde je ještě dalších 7 tipů, jak se správně stravovat. Nezapomeňte si také, nakoupit výživové doplňky a doplňky stravy. 

  1. Jezte menší porce pravidelně během dne
  2. Dopřejte si každý den kvalitní porci bílkovin
  3. Konzumujte dostatek vlákniny
  4. Omezte příjem cukrů
  5. Konzumujte přiměřené množství tuků
  6. Pravidelně po celý den doplňujte tekutiny
  7. Přijímejte dostatečné množství vitamínů a minerálů
Vytvořil Shoptet | Šablona Rubin | Design Tomáš Hlad.