Dáváme dárky ke každé objednávce nad 300 Kč. Vybírejte ZDE!

Jak vypočítáváme provize?

Pokud s námi již spolupracujete a makáte s námi na společném úspěchu, tak jste již od nás možná dostali měsíční vyúčtování spolupráce. V tomto vyúčtování vždy shrnujeme základní smluvené podmínky spolupráce a následně uvádíme výsledky předchozího měsíce. Jak ale uvedená čísla vznikají? Zde je krátké vysvětlení situací, které se Vás mohou týkat.


Obdržel jsem vyúčtování. Jak jsou vypočítávány provize?

Důležitou informací je, že při výpočtu provizí je nutné rozdělit produkty do kategorií, podle kterých je stanovena výše provize. Vaše konkrétní provize v % je uvedena v přehledu vyúčtování.

Produkty rozdělujeme do 3 základních kategorií:

  1. Doplňky stravy/suplementy, které jsou pro Vás jako partnera nejatraktivnější.
  2. Fitness potraviny, oděvy a sportovní potřeby, které mají jiný způsob výpočtu prodejní ceny a musí být tedy odděleny.
  3. Produkty ve slevách a výprodejích

Při vyúčtování postupujeme tak, že zjistíme obrat objednávek, které byly realizovány s Vaším slevovým kódem. Z celkového obratu odečteme poštovné a produkty rozdělíme do kategorií. Pokud nám provize fakturujete, tak od obratu musíme ještě odečíst DPH. Toto se netýká partnerů, které chtějí provize proměnit v poukazy na nákup dalšího zboží.

Následně je stanovena provize dle Vašich podmínek a zasláno vyúčtování s pokyny k úhradě.


Jak mám zažádat o proplacení provizí/poukazu?

Při navázání spolupráce společně rozhodujeme, zda nám své nároky na provize fakturujete, nebo Vám vytváříme kredit na nákup zboží.

V případě fakturace nám po obdržení vyúčtování vystavte fakturu s položkou ve znění "Provize jméno_příjmení_měsíc_rok" a sumu dle dohody. Splatnost nastavte na 14 dní, ačkoliv hradit budeme obratem po obdržení faktury.

Pokud svůj nárok chcete proměnit v poukaz na další nákup, tak je postup zcela jednoduchý. Při Vaší další objednávce použijte svůj slevový poukaz pro sledující, abyste se dostali na nižší cenu a my Vám v objednávce ručně kredit odečteme.

Pozor! Vyhněte se platbě platební kartou. V případě platby převodem počkejte na instrukci s poníženou cenou objednávky. V současnou chvíli náš systém není schopen zadat 2 slevové poukazy do jedné objednávky, a proto to administrují kolegyně z klientské péče.


Mám u Vás měsíční kredit na zboží. Jak jej mohu uplatnit?

Pokud u nás máte měsíční kredit na útratu, můžete narazit na stejnou situaci jako v bodě výše. A sice, že v košíku po zadání svého slevového kuponu nelze ještě nárokovat kredit. Proto jej zatím ručně přidáváme do Vaši objednávek. 

Jak to v praxi funguje? 

  1. Vytvořte si objednávku na své oblíbené zboží, přidejte svůj slevový kód a odešlete.
  2. My Vám v objednávce ručně odečteme hodnotu kreditu a pošleme aktualizované údaje k platbě.  
  3. Pozor! Vyhněte se platbě platební kartou. V případě platby převodem počkejte na instrukci s poníženou cenou objednávky.

Váš kredit neodpovídá slevě v objednávce?

Pokud jste obdrželi potvrzení objednávky po odečtení kreditu a cena Vám nesedí, tak jde pravděpodobně o to, že hodnota kreditu vychází z původních cen před slevami. My tak prostřednictvím pomocného výpočtu nastavujeme, aby Váš slevový poukaz v kombinaci s kreditem vyšel dle smluvených podmínek.

Příklad:

Máme domluvený kredit 5.000 Kč na zboží v doporučených maloobchodních cenách před slevami.

Pokud jste udělali objednávku v hodnotě 10.000 Kč a do košíku vložili slevový kód "Jméno15", tak Vám košík ukazuje hodnotu k úhradě 8.500 Kč. Prostřednictvím pomocného výpočtu se v objednávce přiřadí ponížený kredit v sumě 3.985 Kč a Vám k úhradě zbývá 4.515 Kč. Tuto sumu Vám pošleme v aktualizovaném potvrzení objednávky. Volte tedy platbu na dobírku nebo převodem.

 

Vytvořil Shoptet | Šablona Rubin | Design Tomáš Hlad.